fredag den 8. juni 2012

Giveaway med smølfestof når jeg når der er 75 der følger min blog

.....sæt din hat som du vil.......
Jeg udlover en ´børnevenlig' sommerlig giveaway som trækkes når jeg har 75 der følger min blog. Jeg kan sige at den er suveræn mod solen...... og der er vist nogle smølfer på.....

vær frisk og vær med
1 lod for en kommentar på min side
3 lodder for en kommentar, melde sig som fast læser og henviser til min giveaway via egen blog


mange solskinssmil fra mosterskuffert

55 kommentarer:

  1. Snupper 3 lodder
    Kig ind forbi min blog på superprinsessen.dk hvor der også er Give away igang

    SvarSlet
  2. Jeg deltager gerne med 3 lodder

    SvarSlet
  3. Jeg vil os gerne deltage med 3 lodder :)

    Sabrina
    www.sajumedesign.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg få desværre kun 1 lod , selv om jeg også er fast læser, men har ikke en blog

    Hilsen gitte Nielsen

    SvarSlet
  5. Jeg vil meget gerne deltage i din fine give away - 3 lodder kommer jeg i puljen.-)

    SvarSlet
  6. Lækker give away.. Bare den bliver min.
    Jeg er med på 1 lod:-).

    God søndag

    Kh Trine

    SvarSlet
  7. For en skjønn gave! Jeg bor i Norge men vil gjerne være med :-) Tar 1 lodd.
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlet
  8. Jeg nupper 3 lodder :)
    Har meldt mig som læser, og linket med billede på min blog under give aways :)

    SvarSlet
  9. Deltager med tre lodder, og glæder mig til at følge din blog :-)

    SvarSlet
  10. jeg er med på 4 lodder, kommentar (1) fastlæser og link (3)

    kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  11. Ej hvor fint! :) Et enkelt lod til mig, tak :)

    Kig også meget gerne ind til min give away:
    http://kreativitaz.blogspot.com/2012/05/min-allerfrste-give-away.html

    Vh Jennifer

    SvarSlet
  12. 1 lod til mig :)Kæresten er vild med smølferne, dog kan stoffet nok bruges på de smås værelser.

    SvarSlet
  13. Jeg snupper et enkelt lod. Kig forbi min blog - enmorblivertil.blogspot.com - hvor jeg netop har sat gang i min første give away.
    Anna

    SvarSlet
  14. sød give away.... :o)

    Jeg er med på 3 lodder.... :o)

    SvarSlet
  15. Super sødt stof. Glæder mig til at følge din blog; 3 lodder til mig.

    (står som frlykke ved fast læser, kan bare ikke få ændret det navn :-/ )

    SvarSlet
  16. Jeg er med på 3 lodder :-)

    SvarSlet
  17. Jeg har en lille smølt som jeg godt kunne tænke mig at smølfe noget til at smølfestoffet, så 3 store smølfelodder til mig.
    KH Charlotte

    SvarSlet
  18. Jeg deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  19. deltager med 1 lod og blev da også lige fast læser :)

    SvarSlet
  20. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
    :o) Karina

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne deltaje med 3 lodder.
    Hilsen Heidi fra Egholmvej 16

    SvarSlet
  22. Jeg smider et enkelt lod i puljen :o)

    SvarSlet
  23. 3 lodder tak:)

    deltag også i mine, udlodder lego:)

    SvarSlet
  24. Smurftyget är kanonfint : )
    Jag är med på 1 lott tack.

    MvH Mona
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlet
  25. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  26. Deltager meget gerne med 3 lodder, og glæder mig til at følge med fremover.

    kh Sara

    SvarSlet
  27. 1 lod til mig, spænding :)
    rebeccathorup@hotmail.com

    SvarSlet
  28. 1 lod :-)
    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Smølf mig lige en give away - sikke en fantastisk præmie, som jeg bare ønsker, ønsker, ønsker mig at vinde....mon heldet tilsmiler mig med et lod?:) Hilsen Marlene / 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Den vil jeg gerne vinde, deltager med tre lodder:-)

    SvarSlet
  31. Hello,

    I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    3 lodder

    SvarSlet
  32. Jeg smider gerne 3 lodder i puljen.

    jeg har en giveaway i gang om en broderibog, kig evt. forbi www.annasmorblogger.blogspot.dk

    SvarSlet
  33. Ej hvor er det sødt :o)

    Jeg snupper 3 lodder :o)

    Knus Lilian

    SvarSlet
  34. jeg snupper også 3 lodder ....
    knus lis
    http://1ret2vrang.blogspot.com/

    SvarSlet
  35. Deltager med 3 lodder - det er vel nok fint :)

    SvarSlet
  36. 3 lodder herfra - deltag evt i min egen give-away på http://krea-kaos.blogspot.dk/, den kommer på i aften :)

    SvarSlet
  37. Har lige fundet frem til din fine blog og nupper med det samme 3 lodder :-)

    SvarSlet
  38. jeg skal da lige have et lod også :-) er du mon klar over at du har kode på kommentarerne- nu er det 3. gang jeg prøver at tyde den :-)

    SvarSlet
  39. ! lod herfra, sikke en fin blog, som jeg glæder nig til at lkære at kende:)

    SvarSlet
  40. 1 lod til mig - du har vundet min give away, men du har ikke skrevet din mail - Send mig en mail på byboern@hotmail.com /Tine så får du oplysninger om hvordan du får på gavekortet.

    SvarSlet
  41. Her må jeg lige være med, glæder mig til at læse mere. Deltager med 3 lodder

    SvarSlet
  42. sikke en fin giveaway, jeg vil meget gerne deltage med et lod :) heno26@hotmail.com

    så er du oppe på 75 læsere! :D

    SvarSlet
  43. så er dagen oprundet, trommevirvellllll................ og vinderen af et stykke af mit fine smølfestof går til Signes mor, Tillykke til dig, vær sød at sende mig din adresse så sender jeg det til dig i denne uge.

    Til jer andre der har deltaget vil jeg gerne sige tusind tak for jeres deltagelse og søde kommentarer.Det er rørende med jeres kommentarer og interesse for min blog. Jeg kan røbe at om ikke længe kommer der igen en ny Give Away....

    SvarSlet
  44. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Tusind tak for dit input, det betyder meget for mig..